Lid worden bij SV-Perfection

Wanneer iemand lid wil worden van de vereniging willen wij eerst kennismaken. Dit doen wij via introducties op afspraak.

Lid worden gaat in fases. Het begint bij een introductie, wanneer zowel de introduce als de vereniging denken bij elkaar te passen volgt een aanvraag van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) en de introducé vult een aanvraagformulier tot lidmaatschap in.

De aanvraag zal dan eerst in behandeling worden genomen door de aanname commissie. Deze commissie zal advies uitbrengen aan het bestuur. Het bestuur besluit of er kan worden overgegaan tot het verlenen van het aspirant lidmaatschap. Indien wordt overgegaan tot het verlenen van het aspirant-lidmaatschap zal het aspirant-lid een factuur ontvangen voor het voldoen van de contributie en inschrijfgelden van de vereniging en de sportkoepel KNSA.

De aspirant lidmaatschap periode duurt 6 maanden waarin van beide kanten wordt gekeken of er een match is.

Na deze periode gaat het aspirant lidmaatschap over in een regulier lidmaatschap