Welkom bij Schietsport vereniging Perfection

Schietsportvereniging Perfection is opgericht op 21 december 1994. Vanaf de start heeft de vereniging gebruik gemaakt van de schietbaan bij zaal Staring in Zevenaar. In 2004 zijn we overgegaan naar een nieuwe locatie met meer schietpunten waardoor we konden groeien. Op dit moment telt onze vereniging ongeveer 80 leden, zowel mannen als vrouwen. Wij zijn tevens aangesloten bij de Koninklijke Nationale Sportschutters Associatie (KNSA).

In januari 2013 heeft de vereniging met succes voldaan aan de KNSA eisen voor een "kroon" certificering. Daarmee horen we tot een van de weinige geaccrediteerde verenigingen in ons land. Naast het naleven van wet en regelgeving zegt deze certificering iets over sportontwikkeling en goed verenigingsbestuur, alsmede de veiligheid op de schietbaan. Deze certificering stijgt uit boven de verplichte basiscertificering die de overheid verplicht gesteld heeft voor verenigingen die met vuurwapens werken.

Binnen onze vereniging wordt hoofdzakelijk met vuurwapens geschoten. Diverse disciplines behoren tot de mogelijkheden. Zowel klein- als groot- kaliber pistool, revolver en geweer, maar tevens zijn we in het bezit van enkele luchtdrukwapens.

Omdat we met vuurwapens schieten is veiligheid van het grootste belang, wanneer men zich echter houd aan de veiligheidsregels dan is de schietsport net zo veilig als schaken. Een opsomming van de gehanteerde veiligheidsregels op de schietbaan kunt u vinden door in het menu veiligheid te kiezen.

Iedere woensdag avond zijn we te vinden op de schietbanen in het schietcentrum 't Anker, te Pannerden, we schieten daar van 20:00 tot 22:00 uur.

Interesse?

Geïnteresseerden komen eerst een avond op eigen gelegenheid of als introducé. Het bestuur zal tekst en uitleg geven over de schietport en de vereniging in het bijzonder.
De schietavond is op elke woensdag van 20:00 - 22:00

Heeft u interesse, reageer dan eerst via de email. Introducties zijn alleen op afspraak.